Da biste dodali proizvod koji želite da kupite morate kliknuti na taster “dodaj u korupu”.
Da biste izbrisali/pregledali prozivode koje ste izabrali, kliknite na korpu koja se nalazi u gornjem desnom uglu i pritisnite taster "x" kako biste izbrisali proizvod koji više ne želite da kupite.
Status svoje pošiljke možete pratiti preko svog naloga na našoj platformi.
Kako biste videli status svoje pošiljke potrebno je da se ulogujete na svoj nalog ili, ukoliko ste već ulogovani, kliknete na proizvod koij ste poručili. Tu ćete pronaći trenutni status Vaše pošiljke. Ukoliko imate problema sa proverom statusa pošiljke, kontaktirajte nas ovde.
Isporuke se vrše svakog radnog dana od 8h do 19h. Ukoliko niste naglasili prilikom porudžbine da želite da isporuka bude u tačno određeno vreme, kurir može doći u bilo kom trenutku na Vašu adresu.
***NAPOMENA:Vaš zahtev sa željenim vremenom dostave se prosleđuje kurirskoj službi! SkockajSe platforma kao ni krajnji prodavac ne mogu garantovati da će kurirska služba ispuniti Vaš zahtev.
SkockajSe ne naplaćuje nikakvu naknadu za slanje pošiljki. Obračun se vrši prema cenovniku kurirske službe.
Minimum za slanje besplatne pošiljke od jednog istog prodavcaje 4.000rsd.Ukoliko Vam u ovom sličaju kurir naplati slanje pošiljke, molimo Vas da nas kontaktirate ovde.
Ukoliko je pak iznos robe poručene od jednog prodavca manji od 4.000rsd, poštarina će Vam biti naplaćena prema cenovniku kurirske službe.
NAPOMENA: Mogućnost besplatne poštarine od preko 4.000rsd ostvarujete isključivo ako je roba tog iznosa poručena od istog prodavca.
Kako biste platili naručenu robu treba da pratite sledeće korake:
1) Kliknite na korpu > 2) Ulogujte se na svoj korisnički nalog ili isti kreirajte ukoliko ga ne posedujete > 3) Izaberite metod plaćanja (pouzećem) > 4) Kliknite na taster “poruči”
Trenutno su Vam na raspolaganju sledeće metode plaćanja:
- Pouzećem, kuriru po isporuci
- Kartično plaćanje - USKORO
Za više detalja oko plaćanja možete kontaktirati našu online podrušku ovde
Ukoliko želite da vratite kupljen proizvod, novac Vam neće biti vraćen ukoliko:
- Se vide tragovi nošenja
- Je oštećena etiketa proizvoda
- Ste kupili: donji veš, čarape, pidžamu, helanke, kupaći kostim..(Stvari koje zahtevaju higijensko čuvanje pre same prodaje)
- Se vidi da je proizvod oštećen prilikom isprobavanja
- Ste otvorili / koristili kupljene kozmetičke proizvode