Česta pitanja

Na ovoj strani možete pronaći odgovore na najčešće postavljena pitanja.


Poručivanje proizvoda/robe

Kako da se registrujem?
  • Klikom na ikonicu moj nalog koja se nalazi u gornjem desnom ulgu bićete prebačeni na stranicu za registraciju. Ukoliko imate problem sa lociranjem ikonice možete kliknuti ovde.
Kako da poručim robu/proizvod?
    • Izaberite proizvode koji Vam se sviđaju
    • Izaberite boju i veličinu koja Vam savršeno pristaje
    • Kliknite na korpu ili na taster “kupi odmah” 
    • Ulogujte se putem e-maila ili Facebook-a
    • Ukucajte/proverite adresu koju ste naveli za isporuku i ostale lične podatke
    • Izaberite način plaćanja i kliknite na taster "poruči"
    • Čestitamo! Vaša porudžbina je prosleđena prodavcu i uskoro ćete primiti e-mail koji Vas obaveštava da li prodavac ima na stanju robu koju ste poručili.
Kako pretražujem proizvode?
  • Možete pretraživati proizvode kucajući ključne reči u pretraživaču koji se nalazi u gornjem desnom uglu ili to možete učiniti u ponuđenim kategorijama lociranim na vrhu stranice.
Kako mogu da dodam ili izbrišem proizvode iz svoje korpe?
  • Da biste dodali proizvod koji želite da kupite morate kliknuti na taster “dodaj u korupu”. 

    Da biste izbrisali/pregledali prozivode koje ste izabrali, kliknite na korpu koja se nalazi u gornjem desnom uglu i pritisnite taster "x" kako biste izbrisali proizvod koji više ne želite da kupite. 

Da li mogu da poručim putem Instagrama ili Facebook-a?
  • Ne. Sva kupovina se vrši isključivo preko našeg web site-a “www.skockajse.rs.”

Slanje i isporuka

Primio/la sam 'potvrdu porudžbine' putem e-maila. Kada će mi stići pošiljka?
  • Pošiljku možete očekivati u rasponu od 24-48h od trenutka kada primite e-mail da je Vaša porudžbina prihvaćena od strane prodavca.
Da li će me neko kontaktirati neposredno pred isporuku?
  • Kurir je u obavezi da Vam pošalje SMS poruku sa brojm porudžbine i svojim kontakt telefonom na dan isporuke. Ukoliko niste na adresi, kurir će pokušati da Vam dostavi porudžbinu ponovo, u drugo vreme. Ako ni tada ne uspe da Vas pronađe na adresi, Vaša porudzbina će biti vraćena prodavcu.
Da li mogu da pratim status svoje pošiljke?
  • Status svoje pošiljke možete pratiti preko svog naloga na našoj platformi.

    Kako biste videli status svoje pošiljke potrebno je da se ulogujete na svoj nalog ili, ukoliko ste već ulogovani, kliknete na proizvod koij ste poručili. Tu ćete pronaći trenutni status Vaše pošiljke. Ukoliko imate problema sa proverom statusa pošiljke, kontaktirajte nas ovde.

Kako mogu da promenim adresu isporuke / broj telefona / primaoca za moju porudžbinu?
  • Molimo Vas da pošaljete zahtev našoj službi za podršku ovde i mi ćemo napraviti potrebne izmene umesto Vas. Ukoliko je pošiljka već poslata, nećemo biti u mogućnosti da napravimo tražene izmene.
Mogu li da pogledam proizvod pre nego što potpišem potvrdu o prijemu pošiljke?
  • Ne. Pošiljka može biti otvorena tek nakon potpisivanja potvrde. Ukoliko kupljena roba/proizvod ima neki nedostatak, možete popuniti zahtev za povraćaj ovde. Biće nam više nego drago da Vam pomognemo oko vraćanja iste.
U koje vreme mogu očekivati kurira?
  • Isporuke se vrše svakog radnog dana od 8h do 19h. Ukoliko niste naglasili prilikom porudžbine da želite da isporuka bude u tačno određeno vreme, kurir može doći u bilo kom trenutku na Vašu adresu. 

    ***NAPOMENA:Vaš zahtev sa željenim vremenom dostave se prosleđuje kurirskoj službi! SkockajSe platforma kao ni krajnji prodavac ne mogu garantovati da će kurirska služba ispuniti Vaš zahtev.

Primio/la sam e-mail da je moja porudžbina poslata, ali mi I dalje nije stigla?
  • U ovakvim slučajevima savetujemo Vam da prvo proverite sa ostalim ukućanima da nisu slučajno primili pošiljku u Vaše ime. U slučaju da Vaša poružbina I dalje ne stiže, možete nas kontaktirati ovde a mi ćemo Vam drage volje pomoći I locirati Vašu poružbinu.
Poručio/la sam 2 ili više porizvoda a stigao mi je samo 1, zašto?
  • Ukoliko ste robu poručili od nekoliko raziličitih prodavaca, Vaša porudžbina će stići odvojeno. Ako ste pak robu poručili samo od jednog prodavca a nedostaje Vam neki od poručenih proizvoda, možete nas kontakirati ovde . Mi ćemo proveriti o čemu se radi i obavesiti Vas u što kraćem vremenskom roku.
Mogu li sam/a da pokupim proizvod u radnji ili vašim kancelarijama?
  • Nažalost ne. Trenutno ne nudimo takvu mogućnost našim korisnicima.
Koliku naknadu naplaćuje SkockajSe za slanje pošiljki?
  • SkockajSe ne naplaćuje nikakvu naknadu za slanje pošiljki. Obračun se vrši prema cenovniku kurirske službe.

    Minimum za slanje besplatne pošiljke od jednog istog prodavcaje 4.000rsd.Ukoliko Vam u ovom sličaju kurir naplati slanje pošiljke, molimo Vas da nas kontaktirate ovde.

    Ukoliko je pak iznos robe poručene od jednog prodavca manji od 4.000rsd, poštarina će Vam biti naplaćena prema cenovniku kurirske službe.

    NAPOMENA: Mogućnost besplatne poštarine od preko 4.000rsd ostvarujete isključivo ako je roba tog iznosa poručena od istog prodavca.

Plaćanje

U kojim valutama mogu da platim?
  • Trenutno je moguće plaćanje samo u RSD (dinarima)
Kako da platim proizvod?
  • Kako biste platili naručenu robu treba da pratite sledeće korake: 

    1) Kliknite na korpu > 2) Ulogujte se na svoj korisnički nalog ili isti kreirajte ukoliko ga ne posedujete > 3) Izaberite metod plaćanja (pouzećem) > 4) Kliknite na taster “poruči”

Koje su metode plaćanja preko SkockajSe?
  • Trenutno su Vam na raspolaganju sledeće metode plaćanja:

    -      Pouzećem, kuriru po isporuci

    -      Kartično plaćanje - USKORO

    Za više detalja oko plaćanja možete kontaktirati našu online podrušku ovde

Povraćaj i zamena poručenog proizvoda/robe

Šta ako nisam kod kuće u trenutku isporuke?
  • Ukoliko ne budete na adresi, kurir će pokušati da Vam dostavi porudžbinu ponovo, u drugo vreme. Ako ni tada ne uspe da Vas pronađe na adresi, Vaša porudžbina će biti vraćena prodavcu.
Kako mogu da zakažem vraćanje robe?
  • Ukoliko želite da vratite kupljeni proizvod, pošaljite nam zahtev ovde, a naš tim će Vam pomoći oko vraćanja. Za više informacija u vezi politike I procesa povraćaja robe, pročitajte u odeljku “Politika vraćanja pošiljaka i povraćaja novca”.
Da li mogu izabrati opciju zamene proizvoda umesto povraćaja novca?
  • Ovo pravilo zavisi isključivo od krajnjeg prodavca. Savetujemo Vas da pošaljete poruku prodavcu od kog ste kupili robu i posavetujete se sa njim.
Mogu li da zamenim/vratim oštećen ili neispravan proizvod?
  • Ukoliko ste primili oštećen ili neispravan proizvod, molimo Vas da kontaktirate našu online podršku ovde, kako bismo Vam pomogli oko reklamacije, zamene/vraćanja oštećenog/neispravnog proizovoda.
Koji proizvod nije moguće vratiti?
  • Ukoliko želite da vratite kupljen proizvod, novac Vam neće biti vraćen ukoliko:

    -      Se vide tragovi nošenja

    -      Je oštećena etiketa proizvoda

    -      Ste kupili: donji veš, čarape, pidžamu, helanke, kupaći kostim..(Stvari koje zahtevaju higijensko čuvanje pre same prodaje)

    -      Se vidi da je proizvod oštećen prilikom isprobavanja 

    -      Ste otvorili / koristili kupljene kozmetičke proizvode 

Šta mogu da uradim ukoliko mi je na račun uplaćen netačan iznos po osnovu vraćene robe?
  • Duboko se izvinjavamo ukoliko smo napravili grešku i uplatili Vam manje novca nego što je trebalo. Kontaktirajte našu online podršku ovde, i rešićemo nastalu situaciju u što kraćem vremenskom roku. Molimo Vas da u reklamaciji napomenete šifru Vaše porudžbine.
Mogu li da vratim samo deo proizvoda iz svoje porudžbine ili je moguće vratiti samo kompletnu porudžbinu?
  • Da, možete vratiti samo deo proizvoda iz Vaše porudžbine. Kontaktirajte našu online podršku ovde i mi ćemo Vam pomoći oko daljih koraka.
Kako mogu da otkažem svoju porudžbinu?
  • Ukoliko želite da otkažete Vašu porudžbinu, kontaktirajte našu online podršku ovde i mi ćemo otkazati porudžbinu umesto Vas. Napominjemo da je ovo moguće učiniti samo ukoliko pošiljka još uvek nije poslata od strane prodavca.
Da li ja snosim trošak poštarine prilikom povraćaja pošiljke?
  • Ukoliko je u pitanju greška prodavca (pogrešan/oštećen/neispravan... proizvod) povraćaj pošiljke je potpuno besplatan. U slučaju da želite da vratite pošiljku sa ispravnim proizvodom/robom iz drugih razloga, trošak poštarine snosite Vi.